Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Kaip gauti prisijungimus prie E-Parduotuvės
 

Dirbame tik su verslo klientais,
Jeigu jau turite pasirašę sutartį su Elektrobalt, tuomet galite kreiptis į savo tiesioginį pardavimų atstovą arba užpildyti formą mūsų naujoje Elektroninėje parduotuvėje https://elektrobalt.lt/company/account/create/
 

Jeigu sutarties šiuo metu neturite ir norite ją pasirašyti, tuomet galite kreiptis tiesiogiai el. paštu [email protected] arba užpildyti formą https://elektrobalt.lt/company/account/create/

 

 

Kaip prisijungti prie E-Parduotuvės?
 

Norėdami prisijungti prie Elektroninės parduotuvės, turite turėti sutartį bei sulaukti iš Jūsų įmonės atsakingo asmens, kuris galės suteikti prisijungimus. Prisijungimams naudojame el. pašto adresą ir Jūsų sukurtą slaptažodį, kurį turėjote gauti jeigu prieigos buvo suteiktos atsakingo asmens. Jeigu nepavyksta prisijungti, prašome susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru el. paštu [email protected]
 

 

Kokie pagrindiniai E-Parduotuvės funkcionalumai?
 

Prisijungę Jūs galėsite, atlikti šiuos veiksmus
·         Matysite Jūsų įmonei pritaikytas specialias kainas
·         Galėsite matyti likutį skirtinguose skyriuose, visuose didžiuosiuose miestuose
·         Galėsite pateikti užsakymus bei paklausimus
·         Turėsite galimybę pasirinkti Click & Collect pristatymo būdą, kuriuo galėsite prekes atsiimti per 1 valandą po užsakymo.
·         Galėsite peržiūrėti savo turimas sąskaitas
·         Galėsite peržiūrėti savo turimus važtaraščius
·         Turėsite galimybę stebėti savo užsakymų būsenas, numatomas pristatymo datas.
·         Peržiūrėti savo kredito likutį.

 

 

Kokios prekių grąžinimo sąlygos bei ką daryti gavus brokuotą prekę?
 

Prekių grąžinimo sąlygas rasite atsidarę šią nuorodą: https://elektrobalt.lt/prekiu-grazinimo-is-pirkeju-taisykles
 

Norėčiau jog peržiūrėtumėte mūsų įmonės kreditą, pas ką turėčiau kreiptis?
 

Dešiniajame puslapio kampe, prisijungę prie savo paskyros galite užpildyti Kredito prašymo formą.


 

Koks parduotuvių darbo laikas?
 

Parduotuvių darbo laiką rasite čia: https://elektrobalt.lt/branches
 

Kaip greitai suruošiamas užsakymas, atsiimant jį parduotuvėje?
 

·         Jeigu prekes turime vietoje, užsakymą suruošiame per 1 valandą.
·         Jeigu prekes turime centriniame Jonavos sandėlyje, tuomet prekes pristatome per 1-2 darbo dienas.
·         Jeigu prekių likučio neturime, tuomet prekes pristatome pagal gamintojo nurodytą pristatymo laiką.
 

 

Kokie galimi pristatymo/atsiėmimo būdai?
 

·        Galima prekių pristatymas, Jūsų pasirinktu adresu
·        Galimas prekių atsiėmimas Click&Collect būdu, tokiu atveju jeigu prekes turime pasirinktame skyriuje, prekes suruošime per 1 valandą.
·        Galimas prekių atsiėmimas per 1-2 darbo dienas, jeigu prekes turime centriniame sandėlyje.
 

 

Ką reiškia prekių išpardavimas?
 

Prekių išpardavimas reiškia, jog šios prekės yra išparduodamos ir galima užsisakyti tik tokį likutį, kurį turime centriniame sandėlyje. Jeigu norite užsakyti didesnį kiekį nei turime sandėlyje, tuomet kreipkitės [email protected] paštu ir pasitikrinsime galimybę. Išpardavimo prekėms taikome specialią kainodarą, dėl to prekių kainos bus pačios žemiausios rinkoje.